piątek, 17 lipca 2015

Kolorowanki dla dorosłych

Kilka dni temu znalazłam w sklepie kolorowankę dla dorosłych. W sumie do wyboru było kilka różnych, ale zdecydowałam się na taka, w której były najciekawsze rysunki.
Cena też nie była wygórowana. Tylko niecałe 3 funty :)
Od razu dokupiłam sobie super kredki. Pięknie malują i są pokryte jakąś taką matową powłoką z A.B.S., więc się nie ślizgają w ręku :)
Ale inny obrazek zaczęłam malować flamastrami, i chyba przy nich zostanę :) Kolory są ładniejsze i żywsze.
Powiem Wam, że duuuużo czasu zajmuje pomalowanie takiej jednej kolorowanki, ale faktycznie można miło spędzić czas i się zrelaksować hihih. 

Czy ktoś z Was też się bawi w takie coś ?







5 komentarzy:

  1. Fajna sprawa i na pewno relaksująca :) U nas chyba w empiku są takie dostępne, muszę sprawdzić koniecznie :)))Fajna sprawa i na pewno relaksująca :) U nas chyba w empiku są takie dostępne, muszę sprawdzić koniecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Tak dla relaksu bym sobie też pokolorowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam ze w nie których krajach kolorowanki są tak powszechne jak u nas krzyżówki :) To musi relaksować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na początku mnie relaksuje, ale niektóre kolorowanki mają tyle maluśkich elementów, że czasem szlag mnie trafia, że to taka drobnica :D ale staram się głęboko odetchnąć i złość mija :D

      Usuń
  4. Super sprawa :) Muszę też poszukać

    OdpowiedzUsuń