środa, 8 lipca 2015

Wielki królik - przesłodki

Kilka dni temu uszyłam wielkiego królika z uszami do góry. Już kiedyś przymierzałam się do jego uszycia, ale zawsze coś mnie od tego odciągało. A teraz kilka dni przed wyjazdem do UK miałam chwilkę i tak oto powstał duży królik. Mierzy 81 cm wysokości.
Na zdjęciach będę również ja, więc będzie widać jak duży jest zając :D
Uszyłam go z materiałów bawełnianych w pięknych pastelowych kolorkach. Jestem z niego bardzo dumna - jest idealny i tak milusio się go przytula, bo jest bardzo mięciutki :)









7 komentarzy:

  1. królik cudowny....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny!!! I ma super kubraczek, porteczki i opaske :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny jest ! I jaki wysoki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny! i ta przesłodka sukienka z kieszenią :)
    Ale jaki masz fajny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest - też takie szyłam .Mam wykrój na takiego samego w rozmiarze 160 cm !!! jeszcze nie szyłam bo wypychacza ile tam trzeba......Ściskam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam chciałabym zamówić takiego samego królika jak to mogę zrobić? proszę o info

    OdpowiedzUsuń